Українська версія сайту

Конфлікт за правилами гарного тону

23-03-2021

Таку тему в межах курсу «Професійна етика та культура спілкування правознавця» Альона Калініченко обговорювала зі здобувачами вищої освіти Прикарпатського факультету (м. Івано-Франківськ) НАВС. Під час зустрічей було проаналізовано види, причини конфліктів і шляхи виходу з таких ситуацій.

Конфлікт за правилами гарного тону

Акцентовано на особливостях міжособистісного конфлікту. Альона Калініченко зауважила, що конфлікт – це зіткнення, яке завжди має вектор для конструктивного діалогу та подальшої співпраці. Саме психологічне рівноправ’я, відповідальність за власні дії, зокрема емоційна стриманість, усвідомлення та контроль вербальних і невербальних виявів, прагнення вибудувати доброзичливі стосунки, сприяють ефективній комунікації як у професійній сфері, так і в особистому житті. Фахівчиня запропонувала здобувачам вищої освіти алгоритм дій для виходу з конфліктної ситуації, навела приклади висловів, яких варто уникати в «гострому» діалозі, а також які доречно використовувати, щоб послабити емоційне напруження.

Конфлікт за правилами гарного тону

Конфлікти є частиною життя кожної людини, однак головне, щоб вони не мали деструктивних наслідків. Тому вміння дипломатично вибудувати діалог – запорука успішної комунікації.

Конфлікт за правилами гарного тону

Конфлікт за правилами гарного тону

Прикарпатський факультет (м. Івано-Франківськ) 

 

Інші навчальні підрозділи

Контакти

Поштова адреса:

Пошта НАВС

м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3

Електронна пошта:

Email НАВС

(для офіційних документів)
[email protected]

Телефони для довідок:

Телефон НАВС

Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (0342) 52-32-00

X
X